شهربازی لگولند مالزی
نوشته شده توسط : badsa

شهربازی لگولند مالزی

مالزی یکی از آن کشورهایی است که علاقه و توجه گردشگران ایرانی را معطوف خود کرده و بسیاری تعطیلات خود را در این کشور میگذرانند. امروز به سراغ یکی از بهترین شهربازی های مالزی که با مرکز شهر کوالالامپور تنها دقایقی فاصله دارد و طیف متنوع تفریحاتش شما را متعجب میگذارد. شهربازی لگولند مالزی همان شهر بازی است که در این بخش راجب آن توضیحاتی خواهیم داد.

معرفی شهربازی لگولند مالزی

شهربازی لگولند (به انگلیسی : Legoland Malaysia ) یک پارک تفریحی مشهور بین المللی است که در سراسر جهان و در کشورهایی مانند انگلیس, آلمان و دانمارک شعبه دارد. شهربازی لگولند در واقع شهربازی زنجیره ای است که در کشور مالزی هم ساخته شده است. لگولند در ۳۳۰ کیلومتری شهر کوالالامپور پایتخت مالزی است و تا سنگاپور فقط ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

 

 

شهر بازی لگو لند مالزی

لگولند در حدود نیم قرن پیش برای اولین بار در کشور دانمارک افتتاح شد و با بقیه شهربازی های دنیا یک تفاوت اساسی دارد. در این شهربازی شما با اسباب بازیهای فکری روبرو هستیید و شاید همین یکی از بزرگترین دلایل جذابیت لگولند برای بچه هاست. این شهربازی در سال ۲۰۱۲ در مالزی افتتاح شد و اولین شهربازی لگولند در آسیا است.

خصویات وسایل شهربازی لگولند مالزی

لگوها اسباب بازیهایی هستند که در حدود ۱۰۰ سال پیش ساخته شدند و یکی از معدود اسباب بازیهایی هستند که علاوه بر سرگرمی باعث بالا رفتن خلاقیت کودکان هم می شوند. با قطعات لگو می توان اشکال بسیار جالبی ساخت از خانه گرفته تا حیوان و ساختمان و…در گذشته قطعات لگو چوبی بودند اما کم کم با پیشرفت فناوری، پلاستیکی یا فلزی شده اند.

 

تصویر زیبا از سرگرمی های شهر بازی ل 

تصویر زیبا از سرگرمی های شهر بازی لگو لند مالزی

شهربازی لگولند شامل هفت بخش اصلی با بیش از هفتاد جاذبه تفریحی, بازی و سرگرمی های مختلف است که هر کدام از آنها تجربه ای جدید و استثنایی را برای بازدیدکنندگان از این پارک رقم می زنند.

فعالیت های شهربازی لگولند مالزی

بعد از اینکه وارد لگولند شوید به شما لیستی داده میشود که در آن بطور کامل درباره امکانات این شهربازی توضیح داده شده است. همانطور که از اسم آن معلوم است باید اثری از لگو در این شهربازی باشد! و همین طور هم هست. در شهربازی، فروشگاه های بسیار بزرگ و کاملی وجود دارند که تمام محصولات لگویی را می فروشند.

 

لوازم سرگرم کننده شهر بازی لگو لند مالزی; 

لوازم سرگرم کننده شهر بازی لگو لند مالزی

انواع و اقسام اشکال مختلف از مکان ها، جاذبه ها، حیوانات و… در این شهربازی با لگوسازی و ساخته شده اند که از جمله می توان به تاج محل اشاره کرد که با ۵۹۹۲ قطعه لگو ساخته شده است. خوبی شهربازی این است که نه فقط برای بچه ها بلکه برای خانواده ها هم سرگرم کننده و جذاب است و می توانند بدون اینکه وقت تلف کنید یک روز خوب را در آن بگذرانند.

 

بخشهای شهر بازی لگو لند مالزی; 

بخشهای شهر بازی لگو لند مالزی;

یکی از قسمت هایی که اخیرا به این مینی لند اضافه شده مدل هایی نمایشی از سری فیلم های جنگ ستارگان و کاراکترهای آن است که با بیش از ۱.۵ میلیون قطعه لگو ساخته شده اند. این بخش جدید به شکل ۷ اتاق مجزا و سرپوشیده طراحی شده که در آنها از ۲۰۰۰ مدل لگویی کوچک و بزرگ برای بازسازی صحنه هایی از فیلم های جنگ ستارگان (به ترتیب زمانی و با جزییاتی دقیق)استفاده شده است.از بخشهای دیگر شهربازی میتوان به پارک آبی مهیج آن اشاره کرد.

امکانات شهربازی لگولند مالزی

رستوران های بزرگی وجود دارد که توریسم حلال را رعایت می کنند (یعنی فقط غذای حلال سرو می کنند) و این یکی دیگر از نکات مثبت این پارک برای افراد میباشد.

ساعات بازدید از شهربازی لگولند مالزی:

این شهر بازی هر روز از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر پذیرای گردشگران تور مالزی میباشد.

آدرس شهربازی لگولند مالزی

۷, Jalan Legoland, Medini, 79250 Nusajaya, Johor, Malaysia

منبع:شهربازی لگولند مالزی





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: